Showing posts with label activity. Show all posts
Showing posts with label activity. Show all posts

Saturday, August 16, 2008

cookies



Mummy buat cookies..Ala cara mummy la asalkan jadi...rupa paras memang OUT laa hahahaaaaaa
So..Anak mummy pun tolong la...
Cuci tangan bersih.....Boleh tolong!

Ada anak teruna pun ok per...Serba boleh serba serbi...carca merba! Kahkahkah..
Anak mummy ROCK!!!!

p/s: yang mana dia buat tu bleh ketegeri...'cookies tangas' jugak!

Monday, July 28, 2008

Jogging

Daddy dah start buat schedule jogging on weekend.
Akif pun jogging juga.
Akif boleh jogging habis satu pusingan Tasik (yang dekat masjid tu).
Laju dia lari(orang jogging dia lari)


Lepas habis satu pusingan dia akan ajak mummy pergi playground (tempat mummy and SI moms buat gathering dolu tu)
Manakala daddy meneruskan memusing2 tasik.

Bila Daddy dah habis pusing-pusing daddy akan call ajak kami gi main ball kat padang pula.
Akif suka main bola...
Akif sepak sepak sepak....

Sekarang ni everyweekend Akif memang dah set "pegi taman(tasik) bagi fish makan roti..Main ball..." (pegi aman bagi pish akan enti...main ball...)

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search