Aku fobia!
Aku takut nak tinggalkan anak aku.
Esok aku kena kerja..Aku takutttttttttttttttttttttttt sangat2...
Nak ke anak aku dok Taska?
Aku punya plan in case esok dia meraung meronta2 tak nak dok taska aku EL ..
Gilo cuti dah tak de...Nak advance pun takleh dah...Unpaid pun unpaid laaaaaaa
Aku risau juga fikirkan sample kitaorang yang hantar ke jepun tu..Kalau kantoi ..Arghhh kena ada orang pi jepun settlekan...Komperm aku tak boleh gi dan aku memang tak nak gi.Aku doakan semuanya ok.Amin.
Lepas jepun germany plak..Arghhh kalau germany bosses yang gi so abaikan abaikan...
Anak aku tetap ngan perangai baru dia Ya Allah......Memang menguji kesabaran sungguh...Nak dukung nak jalan nak duduk...semua nak kita buat tapi bila kita buat semua salah.....
nak 'a-yer' dah bagi a-yer nak susu plak bagi susu nak mickey mouse....Memang BP aku dok naik turun naik turun la hahahahaha sib baik aku tak de penyakit apa2
Le ni dia pantang aku pam susu masa dia menyusu.Dia boleh stop nyusu pi tempat lain.Betapa jeliknya pam tu dibandingkan dengan dia......dipijak2nya spectra3 aku...dihempuk2nya
Tapi hari2 check freezer tengok stok ebm dia ada ke idak.......mmmmmmmm
Sunday, June 10, 2007
Saturday, June 9, 2007
szechuan sup cara aku hahahaaa
bahan-bahan:
cara-cara-
Trylah
Aku try sesuka hati aku je....
Hahahahaaa
Btw aku suka szechuan soup restoren tasik indah kat tasik shah alam tak jauh dari plaza alam sentral tu.
moral:
Ni antara resepi soup yang kita boleh guna sengkuang cina yang dipercayai boleh tambahkan penghasilan susu....
sekian
- ayam direbus ambil air dan isi dicarik2 kecil
- cendawan kering (kalu cendawan tiram pun bantai guna juga laaa) dipotong kecil
- water chestnut/sengkuang cina di potong kecil2
- tepung jagung
- telur
- sedikit kicap soya
- sedikit sos cili
- cuka makan jika suka (aku tak guna sbb aku nak bg anak aku makan juga)
- bawang putih dan halia ditumbuk lumat
- lada hitam
- garam kalau perlu
- (boleh masukkan udang yg dah dikopek kulit dan isi ikan juga)
cara-cara-
- rebus ayam, bila dah empuk asingkan air rebusan dan isi.
- siat2/carik2 isi ayam kecil.
- masukkan kicap, sos cili,bawang putih dan halia ke dalam air rebusan masak atas api.
- Masukkan cendawan, isi ayam,udang,ikan
- Masukkan sengkuang cina
- Kemudian bancuh tepung jagung then masukkan sedikit demi sedikit ke dalam periuk. kacau.
- Masukkan lada hitam.Kacau semua.
- Pecahkan telur dalam periuk dan kacau kemudian masukkan sedikit demi sedikit ke dalam periuk.
- p/s: cuka dimasukkan bila masa anda rasa sesuai..hahahaaa
- Masukkan garam.
- Agak-agak kuah pekat bolehlah angkat.
Trylah
Aku try sesuka hati aku je....
Hahahahaaa
Btw aku suka szechuan soup restoren tasik indah kat tasik shah alam tak jauh dari plaza alam sentral tu.
moral:
Ni antara resepi soup yang kita boleh guna sengkuang cina yang dipercayai boleh tambahkan penghasilan susu....
sekian
Beratur
Aku masih tak faham kenapa wanita malaysia yang sudah bergelar ibu masih ramai kurang berdisiplin...
Tadi aku ke Tesco, beli sayur tengah dok beratur datang seorang wanita potong Q kami beratur. Aku pandang muka dia...Dia buat-buat tak nampak.Semua orang pandang dia.
Dia buat tak tahu juga.
Ramai orang Q senang-senang dia potong Q nak timbang sayur.
Aku naik angin la.
Aku cakap la,
"Puan, tolong beratur boleh?Kami semua Q dari tadi lagi ni"
Dia pandang aku...Jeling...Then dia ke belakang..sambil ngomel..
"anak aku menangis laaa"
Cettt anak menangis?Aku pun ada anak kecik...
Lepas aku timbang sayur aku berlegar2 lagi kat ruang tu cari mende lain...sengkuang cina hahahaaa
tapi tak de..sekali jumpa perempuan tak tau Q tadi..dengan anak dan 3 orang wanita2 muda aku agak tu adik2 dia sebab muka seiras..
Cett anak menangis konon yang 3 orang dayang2 temankan tu apa...
Moral:
Kita kena beratur kalau orang lain beratur tak kisahlah apa alasan pun....Kalau nak bagi alasan anak kecik menangis takyah gi beli barang upah je orang lain.
Tadi aku ke Tesco, beli sayur tengah dok beratur datang seorang wanita potong Q kami beratur. Aku pandang muka dia...Dia buat-buat tak nampak.Semua orang pandang dia.
Dia buat tak tahu juga.
Ramai orang Q senang-senang dia potong Q nak timbang sayur.
Aku naik angin la.
Aku cakap la,
"Puan, tolong beratur boleh?Kami semua Q dari tadi lagi ni"
Dia pandang aku...Jeling...Then dia ke belakang..sambil ngomel..
"anak aku menangis laaa"
Cettt anak menangis?Aku pun ada anak kecik...
Lepas aku timbang sayur aku berlegar2 lagi kat ruang tu cari mende lain...sengkuang cina hahahaaa
tapi tak de..sekali jumpa perempuan tak tau Q tadi..dengan anak dan 3 orang wanita2 muda aku agak tu adik2 dia sebab muka seiras..
Cett anak menangis konon yang 3 orang dayang2 temankan tu apa...
Moral:
Kita kena beratur kalau orang lain beratur tak kisahlah apa alasan pun....Kalau nak bagi alasan anak kecik menangis takyah gi beli barang upah je orang lain.
Angin
Sejak discharged ni si gedebi kuat berangin.
Semua nak kita ikut kepala dia aja. Pendapat kita dia tak layan. Kalau dia nak sesuatu dia nak kita ikuttttttt apa sahaja..as ordered!
Perghhhhhhh....
Ngan aku dia tak nak sangat tapi dia 'membuli' daddy dia tak hingat punya!
And he's a little bit fobia dengan bilik air...And unbelievable....Dia ingat macam mana dia jatuh kat bathroom.
Siap boleh buat demo!
Tahukah dia betapa terkejut dan gelabahnya mummy dan daddy dia masa incident tu?
Tahukah dia jantung mummy dia hampir berhenti mengepam darah masa tu?Tahukah dia kelenjar2 rongga mummy dia masa tu rasa macam kena siat-siat?
Dia boleh buat demo!!!!!!!!!Mummy semahunya ingin lupakan peristiwa itu......
Semua nak kita ikut kepala dia aja. Pendapat kita dia tak layan. Kalau dia nak sesuatu dia nak kita ikuttttttt apa sahaja..as ordered!
Perghhhhhhh....
Ngan aku dia tak nak sangat tapi dia 'membuli' daddy dia tak hingat punya!
And he's a little bit fobia dengan bilik air...And unbelievable....Dia ingat macam mana dia jatuh kat bathroom.
Siap boleh buat demo!
Tahukah dia betapa terkejut dan gelabahnya mummy dan daddy dia masa incident tu?
Tahukah dia jantung mummy dia hampir berhenti mengepam darah masa tu?Tahukah dia kelenjar2 rongga mummy dia masa tu rasa macam kena siat-siat?
Dia boleh buat demo!!!!!!!!!Mummy semahunya ingin lupakan peristiwa itu......
Friday, June 8, 2007
admitted-discharge
Dia dah banyak hari demam tapi mummy dia tak dapat nak ambil cuti jaga dia sebab mummy dia sibuk bangat!
Then hari Rabu lepas, balik dari taska dia kalut nak mandi.
Mummy bukakan baju dia, dia buka seluar dan diapers dia ambil towel, masuk bathroom. Then mummy suruh dia keluar sebab tak ada orang temankan dia keluar.Mummy suruh daddy temankan dia tapi daddy sibuk nak masukkan kain dalam washing machine lepas puas mummy leter daddy siap2 nak temankan dia mandi.
Dia melulu ke bathroom lagi minta daddy bukakan air..manakala daddy pula tengah salin seluar depan pintu bathroom.
Dia duduk di lantai sambil menadah air shower dalam gayung...
Tiba2 mummy dengar bunyi jatuh dia nangis dan...
Dia jadi kejang2 macam orang kena fit..
Terus mummy dan daddy lintang pukang pakai baju bawa dia gi SMC
Dia tak sedar on the way. Sampai SMC diaorg check level oxigen dia.OK.....Dia sedar...dia bangun dia tekan2 tilam katil sebab 'yas aaa' (keras laaa)
Sempat plak dia check, mummy pun tak perasan.
Then dia lali2....
Dia kena buat CT scan....Nak buat dalam dia sedar confirm dia terjun maka kena bg ubat tido dulu....
Dah scan
Doctor kata dia OK
Cuma kena tahan 1-2 hari untuk monitor untuk kenal pasti dia jadi macam fit sbb dia fit ke sebab dia jatuh..
Conclusion,
Dia jadi macam nak fit tu sbb dia jatuh and may be ada gegaran.
Walaubagaimana pun dia OK.Alhamdulillah
Lps dia sedar dari ubat tidor CT scan, aku tanya dia...
Who's Akif Hafiy..
"aye"
Siapa anak mummy
"aye"
What's this (gambar kucing)
"cat...ehhh mimi jom bird ana..."(jom tgk bird kat sana) tunjuk arah tingkap
Perasaan
Tak tau nak cerita
Aku rasa macam gelap alam ni.
Laki aku lagilah dah bende jadi time anak dengan dia
Siap meleleh ayaq mata mamat tu
Aku control lagi sebab kang aku teriak mahu banjir...
Aku angin gila kat hubby tapi lepas sms Anamiraa dia pesan kat aku jangan marah hubby baru aku boleh control sikit hangin aku...
Ada banyak lagi nak tulis kang esok2lah...
Aku penat..Macam aku plak yang admitted..
Start pagi smlm sampai time nak discharge tadi Akif asyik melawat kawasan aja...penat kami laki bini.....
Dari Ground floor sampai tingkat 5 setiap sudut dia terjah.....
Rasa penat dia balik bilik...
Yang penatnya kami yang mengikut ni laaaaaa
Doctor takyah lawat dia kat bilik, dia yang terjah doctor..Mmmmmmm.....
Aku risau jg dia penat2 kang jadi apa2 ka..dia steady je....Tapi masih kena bagi perhatian, takleh biarkan dia keseorangan......
Then hari Rabu lepas, balik dari taska dia kalut nak mandi.
Mummy bukakan baju dia, dia buka seluar dan diapers dia ambil towel, masuk bathroom. Then mummy suruh dia keluar sebab tak ada orang temankan dia keluar.Mummy suruh daddy temankan dia tapi daddy sibuk nak masukkan kain dalam washing machine lepas puas mummy leter daddy siap2 nak temankan dia mandi.
Dia melulu ke bathroom lagi minta daddy bukakan air..manakala daddy pula tengah salin seluar depan pintu bathroom.
Dia duduk di lantai sambil menadah air shower dalam gayung...
Tiba2 mummy dengar bunyi jatuh dia nangis dan...
Dia jadi kejang2 macam orang kena fit..
Terus mummy dan daddy lintang pukang pakai baju bawa dia gi SMC
Dia tak sedar on the way. Sampai SMC diaorg check level oxigen dia.OK.....Dia sedar...dia bangun dia tekan2 tilam katil sebab 'yas aaa' (keras laaa)
Sempat plak dia check, mummy pun tak perasan.
Then dia lali2....
Dia kena buat CT scan....Nak buat dalam dia sedar confirm dia terjun maka kena bg ubat tido dulu....
Dah scan
Doctor kata dia OK
Cuma kena tahan 1-2 hari untuk monitor untuk kenal pasti dia jadi macam fit sbb dia fit ke sebab dia jatuh..
Conclusion,
Dia jadi macam nak fit tu sbb dia jatuh and may be ada gegaran.
Walaubagaimana pun dia OK.Alhamdulillah
Lps dia sedar dari ubat tidor CT scan, aku tanya dia...
Who's Akif Hafiy..
"aye"
Siapa anak mummy
"aye"
What's this (gambar kucing)
"cat...ehhh mimi jom bird ana..."(jom tgk bird kat sana) tunjuk arah tingkap
Perasaan
Tak tau nak cerita
Aku rasa macam gelap alam ni.
Laki aku lagilah dah bende jadi time anak dengan dia
Siap meleleh ayaq mata mamat tu
Aku control lagi sebab kang aku teriak mahu banjir...
Aku angin gila kat hubby tapi lepas sms Anamiraa dia pesan kat aku jangan marah hubby baru aku boleh control sikit hangin aku...
Ada banyak lagi nak tulis kang esok2lah...
Aku penat..Macam aku plak yang admitted..
Start pagi smlm sampai time nak discharge tadi Akif asyik melawat kawasan aja...penat kami laki bini.....
Dari Ground floor sampai tingkat 5 setiap sudut dia terjah.....
Rasa penat dia balik bilik...
Yang penatnya kami yang mengikut ni laaaaaa
Doctor takyah lawat dia kat bilik, dia yang terjah doctor..Mmmmmmm.....
Aku risau jg dia penat2 kang jadi apa2 ka..dia steady je....Tapi masih kena bagi perhatian, takleh biarkan dia keseorangan......
Wednesday, June 6, 2007
a-yer
Stok EBM aku memang tak de..kira pam hari ni guna esok..
aku terfikir nak top upkan ngan formula memandangkan dia dah setahun 9 bulan..Maka aku tanyalah pendapata dia...
aku tanya baby...
"nak minum susu lembu?"
dia jawap
"apa mimi?"
"susu lembu yang dah jd tepung dalam tin tu..."
"haaaaaaaa...."
"nak ke"
"NANAKKKK"
"how about soy milk?"
"apa mimi?"
"ala soy bean di jadikan susu...Nak?"
"NANAKKKK"
"abih tu nak susu apa?"
"mimi...nyenyen.."
"kalau susu tak banyak, baby tak cukup ..baby nak minum apa?"
"a-yer"
aku terfikir nak top upkan ngan formula memandangkan dia dah setahun 9 bulan..Maka aku tanyalah pendapata dia...
aku tanya baby...
"nak minum susu lembu?"
dia jawap
"apa mimi?"
"susu lembu yang dah jd tepung dalam tin tu..."
"haaaaaaaa...."
"nak ke"
"NANAKKKK"
"how about soy milk?"
"apa mimi?"
"ala soy bean di jadikan susu...Nak?"
"NANAKKKK"
"abih tu nak susu apa?"
"mimi...nyenyen.."
"kalau susu tak banyak, baby tak cukup ..baby nak minum apa?"
"a-yer"
Monday, June 4, 2007
hahahahahhahahaaa
Dia suka iklan 50-50 digi.....kalau iklan tu dia akan menumpukan perhatian dan akan ikut gaya mamat 'terbang' tu
Dia dah kenal sangat2 si bird and cock....
Dia kenal semua 'harta benda' dia.
Arghhhhhh
Anak aku kena gigit last week..Sian dia....Patut la demam..
Anak aku ni dia m.a.n.j.a tauuuu
Dia dah kenal sangat2 si bird and cock....
Dia kenal semua 'harta benda' dia.
Arghhhhhh
Anak aku kena gigit last week..Sian dia....Patut la demam..
Anak aku ni dia m.a.n.j.a tauuuu
demam demam
Aku confuse la awat anak aku selalu demam?
Tak cukup zat?Tak cukup makan??????
Hari ni aku balik on time sebab aku risau anak aku yang tak udah2 demam.....
Alhamdulillah beransur sihat. Sekarang tengah tidur......
Tak cukup zat?Tak cukup makan??????
Hari ni aku balik on time sebab aku risau anak aku yang tak udah2 demam.....
Alhamdulillah beransur sihat. Sekarang tengah tidur......
Saturday, June 2, 2007
demam
Dia demam.
Tiba2 panas badan dia..Meningkat...
Aku kejutkan hubby yang tengah tidor siang!
Semalam dah gi jumpa doctor panel company aku sebab dia selsema dan takleh tidor malam.Tak demam lagi masa tu....
Tapi petang tadi suhu badan dia 38+...
Aku ajak hubby ke SMC..Tak moh pi panel dah...SMC petang2 ni poliklinik je la..But nvm...Aku nak ubat SMC...
Mula2 aku ingat nak beli je kat pharmacy tapi pk2 balik better aku gi SMC je boleh check sekali si gedebi nih......
Dah bagi ubat.....Alhamdulillah dia dah OK..
Aku harap dia akan sihat sokmo Amin....
Esok Ahad...
arghhh dah dekat Isnin malasnyaaa nak kerja
Minggu depan sibuk lagiii agghhhh.........
Bebel pasal kerja jap
We're developing the world 1st XXXX...Insya Allah bakal dijual di Europe and USA..Biasa la company Jepun sure target jual USA laaaa...
Rasa terseksa la jadi PIC mende alah ni...
Mende yang aku incharge ni wajib pass kalau nak jual!..Arghhhhhhhh
Aku tak suka la buat mende yang banyak masalah ni.
Bukan aku sorang punya kerja ni semua orang kena terlibat tapi..mmm....ntah la
Satu lagi bab skill aku..
Cehhh cetek gila....Bayangkan aku baru berkecimpung ngan mende ni tak sampai setahun..Tup tup kena jadi main person incharge mende ni..senget bahu wehhhh..
Derang antar orang gi trainning kat Japan..Abih bond orang tu cabut kahkahkahkah...Padan muka idiot yang pilih antar bdak tu gi trainning.......
Makanya aku yang sekadar belajar atas kertas ni yang kena buat mende yang aku sah2 tak tau...
Dah tu dapat plak Prod.manager bengap tahap gaban.
Aku la ni cakap ngan minah senget tu fuhhh kurang ajaq gila....
Aku memang dah takleh nak buat baik dah ngan dia selagi dia tak mampu find out kebodohan dia....
Confirm company la ni bayar gaji dia setaraf gaji manager hanya untuk minta dia tanya soalan kepada engineer yang buat kerja tak ingat makan minum.........
Bayangkan dia tanya soalan HOW,WHEN.WHY,WHAT,WHERE..persis cikgu tadika .........
Ikutkan amarah aku masa tu mau je aku sound tapi memandangkan dia bukan tanya kat aku..kang aku sound nampak sangat aku ni benci sangat kat dia...
However, start from last week kalau aku berkomunikasi ngan Japanese aku nak guna bahasa jepun..Biaq depa teringat balik yang aku tau bahasa jepun....Dan aku nak bagi tau kat depa aku punya level bahasa jepun lagi bagus dari minah senget tu (ni x-CE aku yang kata)
Ya Allah ya Tuhanku jahuilah aku dari YTA......
Haaa
siang tadi kami baru beli vacumm cleaner baru....Yang lama tu dah KO....Maka hari ni kami buat operasi kemas rumah sampai tak makan nasi...Sian si gedebi...dia lapar..aku bagi dia makan roti je..sian......
Lagi satu..sekarang ni anak aku dah 'pandai' lapar..Dah pandai minta solid food......
Tiba2 panas badan dia..Meningkat...
Aku kejutkan hubby yang tengah tidor siang!
Semalam dah gi jumpa doctor panel company aku sebab dia selsema dan takleh tidor malam.Tak demam lagi masa tu....
Tapi petang tadi suhu badan dia 38+...
Aku ajak hubby ke SMC..Tak moh pi panel dah...SMC petang2 ni poliklinik je la..But nvm...Aku nak ubat SMC...
Mula2 aku ingat nak beli je kat pharmacy tapi pk2 balik better aku gi SMC je boleh check sekali si gedebi nih......
Dah bagi ubat.....Alhamdulillah dia dah OK..
Aku harap dia akan sihat sokmo Amin....
Esok Ahad...
arghhh dah dekat Isnin malasnyaaa nak kerja
Minggu depan sibuk lagiii agghhhh.........
Bebel pasal kerja jap
We're developing the world 1st XXXX...Insya Allah bakal dijual di Europe and USA..Biasa la company Jepun sure target jual USA laaaa...
Rasa terseksa la jadi PIC mende alah ni...
Mende yang aku incharge ni wajib pass kalau nak jual!..Arghhhhhhhh
Aku tak suka la buat mende yang banyak masalah ni.
Bukan aku sorang punya kerja ni semua orang kena terlibat tapi..mmm....ntah la
Satu lagi bab skill aku..
Cehhh cetek gila....Bayangkan aku baru berkecimpung ngan mende ni tak sampai setahun..Tup tup kena jadi main person incharge mende ni..senget bahu wehhhh..
Derang antar orang gi trainning kat Japan..Abih bond orang tu cabut kahkahkahkah...Padan muka idiot yang pilih antar bdak tu gi trainning.......
Makanya aku yang sekadar belajar atas kertas ni yang kena buat mende yang aku sah2 tak tau...
Dah tu dapat plak Prod.manager bengap tahap gaban.
Aku la ni cakap ngan minah senget tu fuhhh kurang ajaq gila....
Aku memang dah takleh nak buat baik dah ngan dia selagi dia tak mampu find out kebodohan dia....
Confirm company la ni bayar gaji dia setaraf gaji manager hanya untuk minta dia tanya soalan kepada engineer yang buat kerja tak ingat makan minum.........
Bayangkan dia tanya soalan HOW,WHEN.WHY,WHAT,WHERE..persis cikgu tadika .........
Ikutkan amarah aku masa tu mau je aku sound tapi memandangkan dia bukan tanya kat aku..kang aku sound nampak sangat aku ni benci sangat kat dia...
However, start from last week kalau aku berkomunikasi ngan Japanese aku nak guna bahasa jepun..Biaq depa teringat balik yang aku tau bahasa jepun....Dan aku nak bagi tau kat depa aku punya level bahasa jepun lagi bagus dari minah senget tu (ni x-CE aku yang kata)
Ya Allah ya Tuhanku jahuilah aku dari YTA......
Haaa
siang tadi kami baru beli vacumm cleaner baru....Yang lama tu dah KO....Maka hari ni kami buat operasi kemas rumah sampai tak makan nasi...Sian si gedebi...dia lapar..aku bagi dia makan roti je..sian......
Lagi satu..sekarang ni anak aku dah 'pandai' lapar..Dah pandai minta solid food......
Friday, June 1, 2007
ponat
Aku penat ! Aku asyik balik kerja lepas jam 8pm je la ni.
Kerja..macam siot....
Dah la ada Prod. Manager yang bengap!
Bilalah minah ni nak resign?Ke aku yang kena resign?
Bila fikir2 aku rasa aku ni layak jd laboratory assistant dr jadi engineer hahahaaaaaaa
Bayangkan testing orang buat 10 hari...AKu kena buat dalam masa 3 hari dan aku 'run' 3 labs serentak...aku terkejar2 sana kejar2 sini dr 8am sampai 8pm..
Aku ada dibantu oleh 2 new engineer...Aku kena bagi tau apa kena buat la since derang pun baruuu sangat lagi.....
Lepas tu tadi CE kata kalu ali ni result failed kena pi Jepun...Frankly talk laa..aku tak mau pi..aku akan minta new engineer lah pi kalau betoi kena pi...Aku takleh tinggalkan anak aku..Kalu aku tinggalkan dia sama macam percubaan aku bunuh dia...
Bayangkan aku balik lambat ni dia dah demam..kalu aku tinggal dia seminggu?
Kalau dia baby merah lagi tak pe la...atau pun kalau dia dah besar faham bahasa tak pe la..Ni dia baru nak belajar kenal mak bapa....
Aku rasa better jgn aku yang pi..Kalau aku pi aku bukan buleh buat kerja pun....Silap hari bulan aku pi merayap...Jangan lupa..Yokohama tu 'kawasan' aku.....
Kerja..macam siot....
Dah la ada Prod. Manager yang bengap!
Bilalah minah ni nak resign?Ke aku yang kena resign?
Bila fikir2 aku rasa aku ni layak jd laboratory assistant dr jadi engineer hahahaaaaaaa
Bayangkan testing orang buat 10 hari...AKu kena buat dalam masa 3 hari dan aku 'run' 3 labs serentak...aku terkejar2 sana kejar2 sini dr 8am sampai 8pm..
Aku ada dibantu oleh 2 new engineer...Aku kena bagi tau apa kena buat la since derang pun baruuu sangat lagi.....
Lepas tu tadi CE kata kalu ali ni result failed kena pi Jepun...Frankly talk laa..aku tak mau pi..aku akan minta new engineer lah pi kalau betoi kena pi...Aku takleh tinggalkan anak aku..Kalu aku tinggalkan dia sama macam percubaan aku bunuh dia...
Bayangkan aku balik lambat ni dia dah demam..kalu aku tinggal dia seminggu?
Kalau dia baby merah lagi tak pe la...atau pun kalau dia dah besar faham bahasa tak pe la..Ni dia baru nak belajar kenal mak bapa....
Aku rasa better jgn aku yang pi..Kalau aku pi aku bukan buleh buat kerja pun....Silap hari bulan aku pi merayap...Jangan lupa..Yokohama tu 'kawasan' aku.....
Subscribe to:
Posts (Atom)
search@yuitsumuni
Custom Search
Cari@susuibu.com
Custom Search