Tuesday, April 22, 2008

nama pun makan gaji

Tanpa diduga tetiba aku jadi busy tak cukup 12 jam dok opis!
Alkisah
baru diumumkan tentang penglibatan aku dengan new projectS..Kemudian juga telah diumumka aku harus melakukan kerja aku agar product yang sedang berjalan ni turut juga bleh masuk market Taiwan....
Maka ngan muka tak bersalahnya aku pi potong peluang orang lain guna lab..ngan tanpa segan silu pepandai je declare dgn kuasa veto..ishh maka hari ni seharian aku melepek kat lab...aarghhhhhh

Dah tu diperintahkan plak Email bagi tau pihak Taiwan...
Dah tu mengantarkan necessary documentS to USA.....(Dah antar sah2 sendiri juga mau bikinlah kan)
Dah tu documentS untuk Taiwan sana lagi(Dah siap pun tapi malasnya nak bg bosses...Malas nak taip Email....)

Dah tu tuptup....test puny test resulr tak memenuhi requirement....japan malaysia japan malaysia...itu ini...buat ....last2 abihlah masa guna lab..maka kenalah balik...maka baliklah..esok plak la sambung

makanya blog tak update..meronda blog pun tak leh...kihkihkih

ni pun bleh online sbb itu kanak2 cergas sedang menonton bob the builder....
YES WE CAN!

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search