>

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search

Monday, November 6, 2006

Alahai anakku sayang

Akif sekarang ni banyak fe'elnya
mcm2 kegiatan.
Bab sepahkan rumah mmg hobi utama....
semua pintu kabinet/almari berkunci...
kalau kita lipat kain dia dgn bangganya akan sepahkan balik uhuks.....
Kalau marah or larang dia..dia akan jerit2 guling2..hempas diri..adoooiiiii
pagi tadi aku dah bagi tahu dia ..kalau nak marah or tension or sakit hati kat mummy please laa jgn hempas diri sakit...dia angguk...buleh cayer ke nih?
mmg mcm2 pesanan aku pesan kat dia..ada yg dia angguk ada yg dia geleng....
ada yg dia tak layan...buat dont know je...adussss....