Tuesday, February 24, 2009

KETAGIHAN

Saya sungguh tertekan dengan keadaan ini

percaya atau tidak demi blog saya ini

Mereng aku ahahaa

anda pernah ketagihan rokok..candu..belacan mahupun gam?gitu la gayanya ketagihan

Saya menulis entry ini untuk

www.yuitsumuni.com dan http://yuitsumuni.blogspot.com

komenlah di mana anda boleh access

saya baru dapat sms dari pihak hosting lantas saya menekan ‘call’

saya dapat berbicara dan dinyatakan mereka menghadapi masalah dengan semua line internet kecuali Streamyx. Maknanya siapa guna BUKAN streamyx akan bermasalah

1. saya guna broadband celcom di rumah-kaput!

2. Office saya sah2 tiada kaitan dengan Streamyx…Japan server maa..

so Cik Nor Jepun mommy hafiy and Halqy..itu pasai anda pun menghadapi masalah.

3. Saya faham keadaan dan permasalahan mereka tetapi mereka kena la faham juga masalah saya.

saya sms WAJIB la balas

Saya Email wajiblah balas…Saya CALL..WAJIB la jawap

sebab kata 24/7 support kan….

Gaban stress

Suami saya juga telah membebel….suami saya adalah manusia yang tak suka membebel..tetapi dia telah meleteri saya..bayang kaaannn…..

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search