Tuesday, February 9, 2010

OH NOOO

OMG

I feel very uncomfortable with this situation

Blog ,asih belum tahu bilakah akan boleh diakses…

Ada yang kata saya tak bayar hosting..ada yang kata padan muka..tu la belagak konon self-hosting..

what the heck??

adakah aku minta duit orang???

ada yang kata gunalah blogspot…..dulu aku guna pandai plak kata blogspot tu bukan aku punya

pendek kata boleh mati la kalau dengar cakap orang maka abaikan laaaa….

 

Encik Seni tak reply lagi SMS aku hari ni

Yess…saya asyik tanya saja sebab ….’kejatuhan’ server kali ini dah masuk hari ke-3..kalau saya kira dari Ahad malam la…..

Penantian satu penyeksaan…stress!!!

 

Tertekan tertekan

suami saya juga asyik memaksa saya bertanyakan kat En.Seni…aduh aku stress berapa ratus kali mau tanya?

Tanya dan dapat jawapannya sama…lagi stress!

1 comment:

m-i-o said...

eh, kat sini ghopenya hang!!

yes, i come babeh :P kami tumpang tertekan - tiada geng utk aktiviti keji mengeji. hahahaha!

tapi, kami tak paham. awat kami pun takleh akses blog hang? hmm. takpelah. kami pun tak paham klo hang eksplen.

sabaq naaa....

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search