Tuesday, March 6, 2007

akif oh akifku sayang

Hari ini...Aku 'keringkan' hati ..hantar juga akif ke Taska.Hakikatnya, aku amat terseksa.Aku risaukan akif.Risau sangat-sangat.
Pagi tadi pukul 4Am aku tersedar, aku rasa badan dan kepala akif...panas! Aku kejutkan hubby bangun tapi dia tak bangun. Aku tertidur dihujung kaki mereka...Aku terjaga semula bila terdengar tangisan akif. Aku kejutkan hubby, aku bagi akif makan ubat. Pukul 5:30AM..Badan Akif masih panas.Aku jelumkan dengan air sejuk.
5:40AM..aku ambil keputusan bawa akif ke klinik panel company. Klinik ni aku paling tak suka sebab in term of service...too bad....
sampai klinik pukul 6AM....
Jumpa doctor. The very the kerek!!!!
Aku bukan gi nak dengar dia berleter.Aku minta refer letter sebab akau nak minta GL. Dia pula berleter....Badan akif belum disentuh berleter je tahu! AKu sound dia laa...
Pagi-pagi buta buat hal kenalah.....

Plan.
Kalau akif masih demam esok pagi aku akan ambil cuti (aku dah fill in leave book)..Then bawa akif ke SMC....
Kalau akif dah OK takyah la gi SMC....Kalau akif ok esok aku kerja.
Ya Allah sembuhkanlah Akif.

Serius...aku punya perasaan sekarang memang tunggang langgang....

1 comment:

Anonymous said...

semoga akif cepat sembuh... mmg risau kalau anak kesayangan kita ni kurang sihat kan...

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search