Monday, March 19, 2007

Mini Gathering SI 3

Bermula bila zatul mengesyorkan diadakan GRAND gathering.(ada ke word/istilah gini?)Lepas tu kat forum pakatlah dok bagi cadangan itu ini sana sini..Kemudian si Erna a.k.a mommy_d&d memencadangkan diadakan MINI gathering.Memandangkan dia sekeluarga bakal pulang ke Klang Valley mengikut daddy_d&d datang meeting. Maka dari posting2 yang tak menentu, satu hala tuju ditetapkan.
Tarikh...dengan kuasa veto erna hahahaa..18 march....Pagi di taman tasik Shah Alam...
Maka diminta sesiapa yang hendak menyertai memberi kata putus....
Cheeewwahhhh...
Maka jadilah.....

Pada 18 March
Aku bangun awal pagi..Huhuhu...buat samosa sengetku....serius senget benget sungguh....Nasib haaaaa...hahahaaa
Kemudian kukejut hubby, dia bangun....Aku minta diakejutkan si baby....
Si baby tak nak bgn.Si baby kata..."acau...na nak!"
Aduh macam mana nak kejutkan ni???
Aramakkk...my tudung...aku tak iron tudung lagi.Aku bergegas iron tudung...Daddy akif masih dalam usaha kejutkan akif.Pukul 820am akif surrender..Dia bangun..Terus mandikan siapkan dia sambil2 tu aku membalas2 sms dan menjawap panggilan2 dr para hadirin..(hahahaa mcm formal plak)
time nak kuar..aramakkkk..sapa parking keta depan pagar aku ni wee???
erna tepon..ahaks aku lom sampai daaaa...
Then honnn honnn honnn..keluar le manusia tak de akal alih kereta..logik ke parking keter depan pintu pagar org???

Then aku tak tgk jam dah sambil2 membalas sms dan menjawap panggilan sampailah kat tasik belah muzium...Dari jauh kunampak Nad and adeela...Then nampak Kak Eton..aku yakin tu kak eton tapi aku tak mau tegur hahahaaaaa.....
Then sampai kat tempat berkumpul....
Then seorang persorang datang......

Yang hadir
  1. erna
  2. fid
  3. raihan mommyammar
  4. kak eton
  5. kak laili
  6. kak shiha
  7. fariza
  8. mumyadz
  9. mamahaikal
  10. mimielola/farah
  11. zatul
  12. mongel
  13. tini007
  14. puteri
  15. kak mimosa pudica/kak ali
  16. iffa/mom hafiy
  17. nadia
Siapa lagi ya..sesiapa yang tak de dalam list bg tau....Aku dah tak teringat hahahaaaaa
wahh ramai juga yaaaaaa....
Gambar aku baru update sikit kat FP
Nanti ada masa akan kuupdate all.

Makanan memang banyak..Aku makan sampai tak sempat nak 'merapu'
Frust niiiii..Tak dan nak berkata2 laaaa...

Cadangan ..lain kali bawa makanan sikit2 dah laaa..sediakan ruang utk berborak hahahaaa

Memang happening..
Yang anak2 plak amboi sakan depa.....Main tak hingat punya....
Main slide siap buleh sliding kepala dulu..akif pun dah tau!!Ishhh....
Hahhaaaa

Cuaca panas..walaupun pagi...memang berpeluh sakan....Aku memang bau peluh je laaaaa...

Siap ada 2 biji kek oooo....Dari zatul n kak laili.....Zatul buat potong kek tuk besday baby Qis...

Lepas tu ada lucky draw...

Lepas tu bersurai..Ops sblm bersurai....Majlis tapau menapau hahahaaa
Aku ambik nasi lemak+dadih...

Korang
Arigatou
Mata Aimasyo ne...

1 comment:

Anonymous said...

oit deq non...jgn lah bubuh Kakak Laili. Rasa tua la sgt. Haha...

Next time, kita wat sesi borak plaks. Tak sempat lah nak borak lama2. Hajat hati nak tanya produk HPA ko tu. Tak pe, next time. Anyway, Akif buas laaaaa!!! Dgn badan debab gitu. Klu aku, mau dah patah tgn mengejar dia. Hehehe...

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search