Saturday, March 10, 2007

Sabtu 10 Mac

Hari ni Sabtu 10 March, kami ke SMC untuk follow up check up Muhammad Akif Hafiy...Alhamdulillah dia sudah sihat dan makin ganas!

Hari ni aku bercadang nak masak nasi ayam..Yummy.....Tadi dah pergi beli ayam dan barangan-barangan sepatutnya.....

Akif sedang tidur nih.Penat kot sebab hari ini telah dipaksa bangun awal...Hari sabtu SMC memang ramai orang....Tadi sampai pukul 8:15 akif dapat number giliran ke-3....Tapi macam No.1 jeee..Dr.L panggil Akif dulu...hehehehe....Thanks Doc.....

Haaaaa...
Tadi masa tengah tunggu nak verify GL...
Aku masuk GL verification room, ada seorang lelaki tengah dilayan oleh petugas...Aku ambil kerusi berhampiran pintu, kemudian masuk seorang wanita bersama seorang anaknya. Duduk barisan depan aku. Selepas lelaki yang sedang dilayan itu siap berurusan sepatutnya giliran aku tiba-tiba wanita tidak beradab itu pula yang pergi.Aku naik confuse. Awakkan ibu, belajarlah berdisiplin sikit. Kalau awak tak boleh bertolak ansur ikut giliran, guna logik laa..first come firt serve laaa..aku dah bangun dah tapi dia tanpa segan silu gi duduk kat kerusi depan petugas tu.
Angin juga aku....Dah la akif dok tak diam...Lepas tu si wanita tu dapati GL dia dah unvalid...kalut nak wat GL ..hee eleee....
Petugas tu minta GL aku....Maka akulah yang settle dulu...
Kemudian aku gi cafe makan..Bila aku dah siap makan aku nampak la si wanita tadi dengan anak-anak dan suami dialah kot...tengah Q beli makanan..Pandai pula dia Q...Pelik.......

Moral:
Walaupun tak de sign board tulis 'please Q'...Gunalah logik akal...Jangan nak pentingkan diri sendiri sahaja.
Aku benci orang jenis pentingkan diri dan suka menyusahkan orang lain ini!.....

1 comment:

Ms Lola said...

aku pun benci org yg jump Q ni.. tak sedar diri langsung. aku kalau nak diri mana2 pun, tgk2 jugak keliling. kot2 aku diri kat line org ke hape

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search