Friday, March 23, 2007

jawap tag erna & eida serentak tak kiraaaaaaaaa


aku kena tag ngan erna dan eida kat FP..tapi aku tak suka nulis kat FP maka aku tulis kat sini.....

Rules: People who are tagged should write a blog post of 6 weird things about them as well as state this rule clearly. In the end, you need to choose 6 people to be tagged and list their names.

Apa ya yang weird..

  1. suka beli novel/magazine tapi semua tak habis baca....Kalau nak habiskan bertahun tapi memang habis...14X asyik ulang..mau tak bertahun...
  2. kalau tonton tv sangat sakit hati kalau orang ubah-ubah channel.walaupun hakikatnya org guna astro sebab nak tonton channel pelbagai.Aku tetap nak tengok cerita tu satu jeeeee.
  3. Iye iye aku pergi jepun konon nak cari tape/vcd cerita Oshin nak tengok sungguh-sungguh tapi hampehhhhh...Jadinya le ni aku gile tonton Oshin kat TV9 dekat di hati
  4. Aku tak habis-habis cakap nak resign from current company but dah masuk tahun ke-5 aku masih kat situ..apa dah jadi????
  5. Aku suka melawan boss. Terutama ngan En.A..Tak tau pasal apa aku tak suka sangat dia.Kalau bab telefon Manager HR tanya itu ini amat aku minat....
  6. Aku rasa aku ni memang fanatik penyusuan susu ibu. Bagus juga....sampai hubby kata aku ni pelik...mysweetstory kawan aku panggil 'blog susu'..mmmm...pelik sungguh...
Dah..aku tak mau tag orang sebab aku ponat 'pending' dok pikir..


1 comment:

Anonymous said...

hehehe..mekacih..akhirnya hang buat jugak tag aku ni yer..hahahah...
p/s: apesal aku rasa aku dah post tapi aku nengok balik takde? confuse jap..takpelah...

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search