Tuesday, April 17, 2007

Berita berkaitan

Pelaburan internet.
Difatwakan HARAM.
Banyak pihak yang melatah. Ada yang masih usaha kuat mencari dalil-dalil dan hujah-hujah agar dapat menukarkan HARAM menjadi HALAL.
Ada yang masih meneruskan, ada yang masih mempertikaikan dan ada yang menerima dengan rela.
Aku tidak pernah terlibat.
Untung banyaklah kot ya pelaburan jenis ni, itu yang ramai join tu.

Aku bukan nak komen tentang pelaburan internet ni, aku tak ada pengalaman dan pengetahuan jadi tak naklah aku komen kang jauh terpesong....
Apa yang aku nak suarakan, kalau sesuatu yang dah dikatakan HARAM oleh pihak bertanggungjawap maka terimalah. Tak perlulah kita cuba lagi mencari bukti-bukti untuk menghalalkannya, melainkan kita benar-benar ada bukti dan hujah-hujah yang relevan dan rasional.

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search