Monday, April 9, 2007

Forward Email

Aku memang tak suka forward emails yang aku terima. Aku juga tak suka terima forwarded Email yang entah apa-apa dari orang yang sama berturut (ni dikecualikan kalau kawan2 yg forward tu under fab5 grp..hahahahhaa...)

Jenis-jenis forwarded email yang aku tak suka:
1. Cerita gossip artis
2. Email tajuk lain isi kandungannya pula lain
3. Si tukang forward main forward sesuka hati. Ntah dia baca ke idak aku pun tak tahu.Terutama kalau isu-isu sensitive ataupun informasi yang mungkin mengganggu kehidupan aku. Kalau nak forward buat kaji selidik dulu baru forward...
4. Emails yang ada ayat=ayat suci Al-quran ataupun hadis-hadis yang mana kat ayat terakhir ada peringatan kalau tak forward akan jadi bla bla bla....
Ni mazhab mana? Jangan dok pulun sangat kang syirik!
5. Email diforward tanpa sebarang keterangan...
6. Email di forward tanpa delete pengirim-pengirim terdahulu..Nak baca content kena tengok dulu nama-nama ataupun alamat-alamat email ntah siapa aku pun tak tahu.Berkajang-kajang.
Dah tu SPAM berpusu-pusu...
DAIKIRAI!!!

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search