Thursday, April 19, 2007

wow! sebuknya

1. Aku memang sibuk le ni. Buat kerja ngan nak menjawap soalan pihak atasan yang tak paham bahasa. Kalaulah aku tau bahasa Jerman, dah lama aku speaking Jerman. Bahasa apa ntah yang diaorang akan faham..Aku tau BM, BI and Japanese sahaja.
Aku kalau orang tak faham technical job aku tak kisah tapi yang tak faham bahasa ni aku naik hangin.
Aku rasa bahasa yang aku guna sudah terlalu mudah difahami....Tapi si malaun tu tetap tak boleh faham.
Tak cukup verbal. aku hantar EmailS lagi....Kalau lepas ni tak faham-faham juga, aku rasa aku patut sergah je dia nih!

2. 'sebok'...Ni nama Mamat yang kuat menyebuk hal orang. Naik menyampah aku..Tak mau cerita panjang kang ada yang perasan si 'sebok' ni dia hahahahaa

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search