Thursday, April 5, 2007

Dah lama tak update

Dah lama aku tak update blog merapu kepundeng nih. Sibuk sikit dengan kerja. Aku sedaya upaya nak siapkan kerja 'on time' so that aku boleh balik seperti biasa heheheehe...

Sejak akhir-akhir ini juga Shah Alam ni hujan petang. Awal2 cerah benderang...Memang kusangkakan panas hingga ke petang, tapi hari-hari hujan lepas tengah hari.

Mungkin disebabkan kat office ni aku taksub sangat nak buat kerja which is aku target aku nak siapkan tanpa isu berbangkit. Aku nak buktikan kat pihak berkenaan aku BOLEH handle tugasan ini tanpa isu-isu seperti previos year..Insya Allah.
Dan satu lagi aku nak buktikan, walaupun aku balik 'on time' aku boleh siapkan kerja 'on time' tanpa kena buat overtime!Doakan aku ya....Opsss..aku semalam lupa tarikh....aku hantar document ke HQ tulis salah date..satu hari advance hahaahaaa...Lepas aku tekan 'send' baru aku tengok calendar. Aku memang yakin semalam tu 5 april rupanya aku salah!

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search