Tuesday, April 10, 2007

Hal anak

Memandangkan aku 'create' blog ni sbb aku nak jadikan blog ini 'kertas contengan' aku.

Nak menulis tentang anak aku lagi la hahahaaa

Rasa macam sedih plak...Gembira dalam sedih...Gembira sebab anak aku dah pandai..sedih sebab aku tak boleh nak saksikan detik-detik bersejarah dia.

Dilaporkan anak kami sudah pandai macam-macam. Antaranya,
  • Pandai build box dari puzzle...
  • Pandai bermain dengan kawan-kawan
  • Boleh tidur sendiri..kat Taska kalau time tidur suruh dia tidur dia akan tidur dengan sendirinya.Kalau kat rumah kena berulit bersusu bermacam-macam.Adakah dia pernah tertidur dalam kelaparan?
  • Pandai makan sendiri.Kalau kat rumah semua nak disuap.Manjanyaaaa...
Kalaulah aku boleh melihat setiap step perjalanan dia dari hari ke hari...Bestnya
Alhmdulillah....

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search