Monday, April 23, 2007

dia demam

Hari ni aku EL...ke dah UP ya?Dia demam dari petang semalam.Panas tak turun-turun, jadinya sepanjang malamlah aku tak tidor nyenyak asyik bangun menjelum-jelum dia. Dia muntah berkali-kali (ni sebab bagi ubat cair kahak..memang berketul-ketul kahak keluar)..
Aku bagi ubat demam every 4 hours....Pagitadi pukul 6am baru suhu badan dia turun...Ingat nak pergi office juga hari ini aku ada trainning apa ntah, tapi bila hubby minta aku jangan pergi office aku pun tak jadi pergi. Kesian baby demam-demam nak ditinggalkan.
pukul 5am tadi aku mandikan dia...sebenarnya,..Aku takut ..Badan dia panas sangat, sampai aku takut nak measure berapa degree..
Sekarang ni dia tengah tonton Elmo....
Doakan dia cepat-cepat sihat ya.

1 comment:

Rizza said...

semoga cepat sembuh....tak pe tu dia nak body nye lawan penyakit tu...insya'allah besar nanti kuat la antibodi nye ...
take care!!

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search