Friday, September 21, 2007

Anak teruna

Pagi tadi anak terunaku sayang tak nak pergi Taska lagi. Actually dia tak nak time 'penyerahan' dari tangan mummy ke tangan pengasuhnya sahaja.
Macam2 pujukan semuanya tak jalan..semua dijawapnya TAK NAK.

Namun pagi tadi..Ketika mummy dah gelisah tengok jam, van sekolah kanak untuk ke tadika sampai di taska.Spontan mummy kata
"hah...Jom gi school"
Dan diulang oleh pengasuhnya..Terus dia menerpa ke dukungan pengasuhnya.Cepat2 mummy lari. Mummy nampak dari side mirror dia diiberi peluang naik ke Van..Hahahahahaa
Ada hati nak gi school naik van kuning le pula!

Akhir2 ini dia terlalu obses dengan child car seat dia. Dia rela tahan lapar asalkan boleh duduk dalam seat tu ketika daddy drive..Bertuah punya budak...
Mummy dok sorang2 kat belakang kerana dia minta letak seat dia kat depan.

p/s:
Hari ini kat office aku management mengumumkan satu lagi project baru. Rasa macam aku kena involve je nih...Mmmm....
btw, project yg aku terlibat sblm ni telah dipatternkan (betul ke eja gitu)..world first swing LCD..(betul ke tajuknya nih?)
Bukan aku yang design pun aku terlibat bagi membolehkan product ni dijual je hahahahaa

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search