Monday, September 3, 2007

Update terkini hari ini huhuhu 030907

Malaysia telah menyambut ulang tahun kemerdekaan ke 50 pada 31 August 2007.Alhamdulillah.

Pada malam meriah penuh warna warni itu, kami tiga beranak dalam perjalanan pulang ke kampung. Bertolak jam 10pm dan sampai depan rumah jam 430am.
Gedebi tidur sepanjang jalan sampailah ke paginya. Dia bangun menyusu sahaja.
Bila bangun dia terpinga-pinga....O-Oooo.....Wow..CATTTT...AYAMmmm....O-ooooo....Menjerit-jerit suka.

Tujuan balik kampung ni nak jemput mak aku datang shah alam sebab nak bawa jumpa doktor area sini plak.
Sakit sendi plak. Actually dah beransur pulih tapi mak cik aku kepoh sangat kata teruk padahal time teruk dulu lagi dahsyat dia je tak pernah tengok....

Then 1 September 2007 jam 2pm bertolak balik Shah Alam semula.
Gedebi membebel sepanjang jalan. Singgah RSA Bukit Merah dia dapat free bendera..Bukan main happy lagi dia....MERDEKA MERDEKA sepanjang jalan.

Semalam adik aku dan keluarganya datang ke rumah. Seronoklahgedebi main dengan sepupunya sampai ke petang.
Malam tadi ntah pukul berapa baru dia tidor.

Pagi tadi gedebi tak nak pergi taska.Peluk mummy erat2...Mmm..Puas pujuk then baru nak pergi....

Gedebi dah 'pandai' melawan.....Kalau kita suruh apa2 dia tak suka dia akan cakap.."TAK NAK" kalau ambik dia untuk iklan jangan merokok tu sesuai sangat la...

Al kisah cermin mata aku patah..Mmm tak cukup duit nak repair pakai balik la yang lama sama je powernya..hahahaa
kang lepas raya laaa....aku tukar kanta patah tepi kat tempat screw bingkat tu...terkena pintu kereta ...
Dah 14 tahun aku pakai cermin mata ni baru pertama kali patah...Dah la pump baru patah....

Mmmm...In plant klinik kat opis aku buka petang aja start minggu ni makanya sesi pam pagi aku kena menapak ke surau la...
Kang nnt org kata aku weng time tak de solat apa2 aku ke surau hahahaaaa...Abaikan abaikan....

1 comment:

mado_ct said...

salam... syok la dpt blk kampung nooo. Thn depan saya blk msia boleh la beraya jumpa akif n fid, insyaallah

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search