>

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search

Saturday, September 8, 2007

RM28

Hari ni terbang rm28! Aku beli ayam tadi kat giant rm28...Chicken keel. Aku sangkut kat trolly.Masa aku nak pindahkan barang2 ke kereta, hubby 'rampas' trolly dari aku. Dia nak punggahkan barang ke kereta..di'halau'nya aku masuk kereta.
Sampai kat rumah aku tanya dia mana ayam....
Dia kata 'sat la'..
Then aku cari tak de. Aku tanya lagi...Baru dia perasan dia tak ambik...Arggghhhhhhh...Tensionnya aku.......
Memang macam nak perang dah..but bila hubby kata 'bukan rezeki kita'..Mmm..Ya kalau bukan rezeki kita apakan daya...Aku kenalah beli ayam lagi sekali....

Mmm...rm28 tu bagi aku banyak ooo...

No comments: