Saturday, December 16, 2006

Mysweetstory

MYSWEETSTORY adalah blog aku yang aku khaskan untuk bercerita dan berkongsi pengalaman dan panduan tentang penyususan susu ibu dan penjagaan anak. Aku memang seorang ibu yang 'baru' bergelar ibu. Hari ini baru setahun 3 bulan aku menjadi ibu.
Aku memang menyusukan anakku sepenuhnya sejak hari kedua dia dilahirkan. Aku berazam untuk menyusukannya hingga dia berusia 2 tahun sejajar dengan garis panduan agama suci Islam dan juga polisi penyusuan susu ibu Malaysia. Insya Allah. Semoga Allah berikan aku kekuatan dan ketetapan hati.Amin.
Apa yang aku coretkan di mysweetstory adalah berkesinambungan dari blog yuitsumuni ini juga. Sering berkaitan antara satu sama lain kerana penulisnya adalah orang sama!Hehehehee.

Jika kalian ingin mendapatkan informasi tentang penyusuan susu ibu bolehlah berkunjung ke blog aku itu ...Di sana aku ada Links kepada website-website yang amat berinformasi.

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search