Saturday, December 9, 2006

who is helping who?

aku kerja kat R&D department, dua hari lepas tiba-tiba our product/project manager panggil aku ngan sorang lg rakan sekerja aku.
Dia bagi tau kami dia perlukan bantuan kami untuk support QA department buat EMC test. Kami ni nak ke tak nak mestilah kena kata YES bos!
Aku ada book ENC center untuk test beberapa models designed by our dept tetapi slot aku tu telah dirampas oleh pihak QA. Dan new info from product manager, aku hanya perlu test satu model sahaja (ni kerja aku bkn yg QA tu). Yang QA pula memang banyaklah kerjanya.
Memang tak sempat nak siap kalau dilihat pada deadlinenya. Jadi secara logiknya kami tak akan boleh siap.
Macam tadi, pagi aku run 2 labs!!!Pi mai pi mai aku. Kalau sebulan macam ni aku confirm aku akan slim cantik gila!! silap-silap hari bulan masuk ICU!!!
Berbalik kepada cerita who's helping who ni..Pihak QA tu dah jd salah paham pula..macam diaorg pula yang support kami.
Mmmm...Memang salah paham ni 'trend' company tu kot.

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search