Wednesday, December 27, 2006

pindah=penat

Pindah=penat
Aduh! Penat sungguh pindah ni ya? Tak kusangka sebegini penat.
Kami 'mula' pindah pada 22 disember, sampai hari ini barang-barang kat rumah tu masih tak tersusun. Pagi tadi aku cari syringe nak bagi Akif ubat pun tak kutemui. Entah kat mana ya????
Dapur aku dah susun tapi aku rasa tak selesalah arrangement yang aku buat. Bilik..ichio dah kemas lah tapi aku rasa macam serabai je.
Bilik air..Ni area paling aku tak puas hati. Aku rasa tak bersihlaaaaa...Dah la toilet jenis ketimuran tu:bertinggung....uhuks...Sabar sabar.....
Bilik mandi...Mmmmm....memang aku tak suka juga tapi lama-lama oklah kot hehehee....
Streamyx..Uwaa..ni paling sedih...Kami belum pergi tukar address lagi..Maka, aku tak de internet la kat rumah ..sungguh aku tak tahannnnnnnnnnnnnnnnn.....

1 comment:

Anonymous said...

Congrats for moving to your 'own' house.

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search