Wednesday, January 24, 2007

kando

Akif tidor on the way balik dari Taska ke rumah. Dia tidor sampai pukul 9pm, kemudian bangun. So memandangkan dia belum tukar baju tidor aku pun menukarkan bajunya. Sebaik sahaja aku tanggalkan baju(kemeja) dan seluar(jeans) dia, dia minta pakaian yang aku tanggalkan dari badan dia itu. Aku pelik juga tapi aku bagi juga pakaian tersebut kepada Akif. Ketika itu Akif hanya ber'diapers'. Dia ambil pakaian kotornya itu dan dibawanya ke tempat bakul pakaian kotor dan memasukkan pakaian tersebut ke dalam bakul pakaian kotor.Fuhhhh..KANDO..maji de!!Anakku dah tahu apa dia perlu buat kalau lepas tanggalkan baju.
Aku ucapkan,
"Thank you akif..good boy akif!"*hug hug hug*
Akif, dia sangat gembira melompat-lompat sambil tersengeh!


note: kando=menyentuh hati jiwa perasaaan dan sanubari

1 comment:

knv said...

bestnya!!!
anak2 ni memang penawar segala duka, sedih, penat...segala2nya lah!

tengok muka diaorang tido pun rasa aman sejuk jee....

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search