Tuesday, January 16, 2007

mengamuk & selimut

Mengamuk

Semalam, dilaporkan Akif mengamuk di Taska. Reason : Unknown.

Malam tadi ketika dia sedang menyusu aku Tanya dia..

“Kenapa Akif mengamuk kat school tadi?”

Dia geleng kepala

“Ohhh Akif tak mengamuk ya?”

Dia angguk.

“Akif tahu ke mengamuk tu apa?”

Dia angguk

“Macam mana Akif mengamuk kat school tadi”

Dia bangun dari riba aku, dia baring di atas lantai, dia jerit-jerit meronta-ronta.

“Aik, Macam mana akif tahu Akif mengamuk kat school macam tu?Akif tak mengamukkan?”

Dia geleng.

“Jadi Akif mengamuklah ya?”

Dia angguk.

Bertuah punya anak. Aku suspect dia mengamuk kerana dia marah orang kacau barang-barang dia. Dia memang tetetut sikit ooo. Dengan mummy&daddy pun dia tetetut

Selimut

Dia memang tak suka tidur berselimut. Malam tadi hujan dan memang sejuk. Dia tak boleh tidur lena. Asyik merengek-rengek sahaja. Aku bangun dan balut dia dengan selimut, dia tidur nyenyak hingga pagi tadi, sedang aku menyidai pakaian di depan rumah aku terdengar suara seseorang.

Mi..$%^&^&*+-*-++-*&” (maknanya, “mummy saya dah bangun” kot..pepandai je aku)

Dia dah bangun!!

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search