>

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search

Sunday, February 25, 2007

bonjol lembu jantan

Apa ke halnya tajuk entry hari ni...
korang pernah tengok lembu jantan gemuk berminyak je bulu dia..tambah-tambah kat bonjol atas belakang dia....Isi banyakkkk....
Kalau sembelih lembu ni memang daging dia mewah!!!
Jadi apa sangkut paut lembu jantan ni dengan aku??
Tak de sangkut paut cuma aku ni kalau bab memumpamakan memang nombor satu...
Kalau aku buka pakaian akif..kat pinggang dia ada isi..ala2 bonjol lembu jantan yang gemuk dan banyak daging...tu je sangkut pautnya.....
Kihkihkih...Aku kan memang weng tau kalau bab mcm ni...semut laaa..gedebi laaa...ni bonjol lembu jantan plak.......
Oppsss..maybe orang bandar tak pernah tengok lembu jantan hitam berminyak...
Aku orang kampung ceruk dehhh..memang lembu bersepah-sepah kat kampung aku.....
Ishhh kalaulah aku ni tokey lembu best juga kan..daging lembu mahal le ni...Eh melalut plak...btw..aku tak makan dging lembu....Kalau makan gatal-gatal or cirit birit...mmmm....

2 comments:

rizza said...

hehhe..fid2..akif dah jadik macam2...
pandai ko buat perumpamaan...

mommy_d&d said...

ko ni Fid...macam-macam perumpamaan...kelako lak..takpelah..terhibur aku membacanya...
*geget Akif skiet...grrrrr*
geram aku la...heheheh