>

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search

Monday, February 19, 2007

tak tidor lagi

Jam kat laptop ni dah menunjukkan pukul 12AM...Tapi 'jam' yang sedang berlegar-legar dalam rumah tu masih rilex lagi! Tak de bayangan dia akan tidor dalam masa terdekat ni........Sambil-sambil tu aku dengar nightline tv3 tentang ibu bunuh 2 anak kerana suaminya nak berkahwin lagi.Nauzubillah. What actually happened?
Both husband and wife have been arrested. Somehow, i really,really can't undersatnd why the mother should kill her 2 sons?Why don't she kill his husband?Since the husband create the problem kan...Alang-alang masuk penjara jangan la sebab bunuh 2 anak yang susah payah dikandung 9 bulan 10 hari, sakit bersalin lagi..Ishhh sungguh aku tak faham.....

Semoga aku dan saudara mara serta sahabat-sahabat aku dijauhi dari perkara-perkara macam tu.

'jam' aku tu tengah tekun dengar nightline sambil diriba oleh daddynya. Matanya masih bulat! Geramnyaaaaaaaaaaaa...Jap nak gi cubit sikit pipi dia...Ahaks.....
*wenggg*

update
Sejak cuti CNY ni akif dah buleh 'jadi' duckling! Kalau minta dia jadi duckling, dia akan buat gaya duckling ala-ala yellow duckiling dalam tv comercial DIGI tu...adussss....CUTEEEEE

1 comment:

anamiraa said...

ye betul tu fid. aku pun muyskil nape dia geram kat laki dia pi bunuh anak lak...

tapi i trust sebenarnya memang dah bengang lama ngan laki dia tu...biasalah orang laki ni..most of the time amik mudah je...haa..ni amik ko bini dah sewel sampai bunuh anak!