Monday, February 19, 2007

sakit gusi

Arrghhhhh..sakit gusi weh!!
Dah 2 kali aku gi lkinik minta pain killer...nak gi jumpa dentist pun buat apa erk?masalah skrg gusi sakit ada 'ura-ura' gigi nak naik lg ni adoiii laa...tua-tua baru tumbuh gigi nih ishhhhhhh...sakit sakit sakit laaaaaa....
bila mkn pain killer & ambil ubat kurang bengkak lega sikit but abih kesan ubat datang balik....

Aduhai nak makan ubat ni satu hal le plak.....aku sejak breastfeed akif ni aku memang susah hati sangat kalau kena makan apa-apa ubat,
Tadi doktor bagi aku caporex-antibiotik...aku dah bagi tau aku breastfeed anak aku, doctor kata ok...mmm...
then aku diberi pain killer ponstan la apa lagi...
aku baca kat internet ponstan ni memang akan pass ikut breastmilk in small amount ...Ishhhh..selamat ke ni?
caporex aku search tak jumpa pulak.....adussss....

Semoga oklah..Janganlah ada apa-apa side effect to akif..
Risau weh risau wehhh...
Tapikan aku puji sungguh ubat gigi herba HPA ni...memang relief lahhh rasa sengal gusi ni tapi takkan aku nak gosok gigi 24 jam??

Ya Allah hilangkanlah sakit gusi aku ini...Amin.

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search