Wednesday, February 21, 2007

kandou lagiiiii

Tadi dia tertarik cawan air masak dr meja maka tumpahlah air masak....Dia berlari ke bilik manakala aku berlari ke dapur ambil kain lap
Sambil tu aku dok fikir apa hal dia lari masuk bilik...Aku nampak dia buka almari baju dia...
Punggah barang lagi??
Tiba-tiba aku nampak dia keluar dengan sehelai sapu tangan..Alahai apa dia nak buat ni..
DIA GUNA SAPU TANGAN TU LAP LANTAI!!(padahal aku dah lap air yg tumpah tadi...)
Walauapun dia guna sapu tangan dia buat lap lantai aku tetap kandou...Anak aku dah tahu kalau ada air tumpah kena lap dengan kain! Pandai plak dia ambil sapu tangan, bukan ambil baju (sebab kain lap aku bentuk mcm sapu tangan)
Aku biarkan dia lap lantai tempat dia tumpahkan air tu...
Then dia melulu ke bilik di mana aku letak bakul pakaian kotor..Dia masukkan sapu tangan yang dia guna lap lantai tadi ke dalam bakul pakaian kotor!Anak mummy dah pandai!!!!

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search