>

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search

Saturday, August 4, 2007

cake

Hari ini dalam sejarah aku buat kek coklat kukus.....
Tak pernah seumor hidup aku..aku buat kek...resepi dr resipi.com
Menjadi plak tu...esok nak buat lagi la hahahahahahaaaa

4 comments:

rizza said...

fid..bak le sikit kek tu..sedap nye...

anamiraa said...

fid,
hari tu aku buat kek kukus peanut butter. sedah weh! aku bawak gi kerja dah ada member nak order sebijik... kah kah kah.. memang tak sangka!

Fid said...

rizza
ko balik sini la

anamiraa
bg resepinya please hehehheee

aku kan kalau korang nak tau baru beli steamer pot kihkihkih...tu yg iye iye tu..
aku beli yg kecik je....tujuan utama nak steam ikan utk si akif...dan sebagainya hehheee

Sya said...

fid.. ko beli steamer baru? tepek ar gambo.. aku dh berkurun nk try wat kek, tp bakar bkn kukus.. tp sbb umah aku takde oven sampai arini tak buat².. ade laa oven dolu², kecik.. utk wat cookies bole ler....