>

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search

Friday, August 3, 2007

Jangan pandang belakang

Opss..bukan jangan pandang belakang tetapi..Tak leh nak pandang belakang.....
sakit tengkuk/bahu den ni haaaa....

salah tidur gamaknya aku ni......
Makin sakit plak adeiiiiii....

1 comment:

Sya said...

Wehh fid,

bdn aku pon dok lenguh² je lately.. ritu kaki aku dr pangkal peha sampai ke lutut asyik sakit je.. sakit mcm lenguh² gitu.. ada satu hari tu sakit tu cam "tangkap" kat kepala lutut ngan pinggang aku aku... perghhhh!! mcm nak nangis aku dibuatnyer.. tp mmg skrg ni keje menimbum pon...... arghhhh!

aku pon cadang nak gi amik akak yg pandai urut bdn wiken ni.. dkt je umah dia ngan umah bbsitter dhea...