>

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search

Thursday, August 16, 2007

Khamis dah

Yahoo dah khamis esok Jumaat then weekend!

Sure gedebi pun tak sabar nak cuti nih..Sabar ya gedebi....

Semalam si gedebi nak pakai socks makanya tidor ber'socks'lah dia malam tadi....Bila aku terjaga tengah malam aku tengok tangan dia pegang socks...Dia bangun cabut socks tengah tidur hahahahahaaa.....

Hari ni gedebi bawa bekal ikan senagin...steamed senangin...
Esok aku nak bagi dia bawa bekal Bawal suplah pula.

2 comments:

wanie said...

mesti gedebi tak sabar tunggu weekend..leh manja2 ngan mummy seharian...dah panas la tu tgh tido cabut stokin..hehehe...

Sya said...

fid,
anak aku mmg terpaksa pkaikan socks sbb dia tanak pkai gebar.. dah ler bilik aku mmg pasang air-cond tetiap mlm.. sian plak, takut sejuk.. tp aku nengok anak aku tu rilek je, siap berpeluh lagi tuuu..

sedapnya senangin masak steam.. aku dh lama laa tak bwkkan dhea bekal.. sejak keje ngan jepun ni laa.. heiii... nmpknya aku nak kena tuka balik jadual nih.. sian dhea....