Thursday, August 2, 2007

kagum

Aku kagum sungguh dengan ibu2 yang jaga anak sendirian atas alasan suami bekerja jauh. Kuat betul diaorang...Kalau aku...Aku ni semua nak kena hubby tolong...Agak2nya kang kalau hubby kena tinggal kami sebulan dua macam mana aku nak handle hidup ni ya?Hahahahaaa
Paling lama hubby tinggal aku keseorangan adalah 4 hari....Tu pun serabut otak aku dah..Then hubby tinggal aku bersama baby paling lama 3 hari...
Kalau dia tinggal sebulan dua bulan macam mana ya?
Aku kena belajar ni....Sebab kebarangkalian dia kena kerja luar makin meningkat....

Kalaulah daddy dia tinggal dia...Boleh ke dia tidor malam? Dia sebelum tidor mesti nak ajak daddy main dulu...tonton tom and jerry ngan daddy then baru angkut bantal selimut untuk tidur......

Kalau aku drive berdua dengan dia...Nak ke dia duduk dalam seat dia?

Ya Allah permudahkanlah urusan kami....

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search