Wednesday, July 25, 2007

aku dah balik

Aku balik kg sabtu lepas..Balik tergesa2..Dan malam tadi pukul 1230am selamat sampai ke SA....Ponat wehhhhhh

Mak aku masih kat spetal....
Hari ni nak kena buat minor operation buang nanah kat kaki dia..Ishh susah sungguh la spetal gomen ni.....

Aku tak mau bebel lagi bab spetal gomen ni sebab aku tak larat nak menaip kang aku larat aku akan taip.....
Kesian kat orang2 kampung yang memang bergantung 100% kat spetal gomen....

Hari ni sector awam dapat rasa gaji baru ya...bagus laa..but aku tak faham naper nurse kat hospital baling dapat naik gaji juga...mmmmmmmm.....

Sepanjang balik kampung kami asyik ulang alik ke spetal je.....
Akif..Kesian dia..dia bosan ...Nasib baik kat kampung tu ada banyak cat, kambing, lembu, ayam dan itik.....
macam mini zoo gitu...Bila balik dari spetal dia bulehlah 'berhibur' mengenali...
cat....am-beng, kau, aayam, duck....
Jumpa kucing siap boleh meniarap tongkat dagu talk to cat.....
vocabulary dia pun dah bertambah....
Perasaan pun dah banyak jenis...Hahahahaaaa....
Dia menunjukkan muka sedih bila kami bertolak balik petang semalam....Alahai....
Pagi tadi bangun tido dia terperanjat..Aikkkk..kat umah daaahhh...

1 comment:

NeroEcha said...

Harap2 mak ko cepat sihat ...yelah kan seronok org gomen dpt gaji bARU.

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search