>

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search

Sunday, July 8, 2007

telinga

Mana telinga?
ini

Alahai si gedebi ngadu sakit telinga lagi...Adushhhh Rabu ni mmg dia ada appoinment ngan ENT specialist pun adushhhhhhhh....

telinga..ear(s)..mimi...

haaaaa?mimi??
mimi tu mimi la...ni tinge....

Opsss...akif dalam bahasa jepun telinga tu dipanggil mimi....

baby?
baby ..aka-cyan.....
hahahahahaa...kacang....
bukan kacang la...aka-cyan..
akan-bo..
haaa..bo-bo?
bukan bo-bo la..akan-bo....
nanak la...hahh mimi tu bird..
mana bird?
abishhh..hahahahaaa
nakal....

4 comments:

rizza said...

hehhe
ko ajar je fid..lama2 nanti dia akan ulang balik..mule2 dia gelak le...macam hassan belajar french..siap gelak2 gak....pastu dia sendiri yg cakap..hehhe

good luck!!

Nero ...... said...

Ok le tu blh belajar ckp jepun...kesian akif sakit telinga..dulu aku masa kecik pun pernah sakit teling...ape org panggil torek..if i'm not wrong....kerap gak jumpa doctor..alhamdulilah skrg dah ok..tapi telinga sebelah kanan ni sampai ke besar kurang dengar...

Yan said...

heee.. yg kitorang ni, asal balik JB je, tinga Arif masuk kutu kucing tu.. sampaikan mak aku dah rasa bersalah takut kitorang serik nak balik.. anyways, alhamdulillah, balik JB recently, for almost 5 days, tinga Arif clear..

Fid said...

esok aku bawa akif jumpa ENT specialist lg...harap2 semuanya ok