Friday, July 20, 2007

sakit patah

Semalam sebaik sahaja kami sampai kat Taska gedebi nak jemput dia balik, aku dapati dia tengah duduk dibuaian bersama pengasuh-pengasuh dan kawan2.
Pelik..Apsal anak aku duduk diam.Selama ni time ni time dia berlari-lari di laman...
Aku nampak pengasuh dia tengah urut-urut kaki dia.....

Aku cepat-cepat keluar dari kereta...
"kenapa tu?"
"Kak dia ngadu selipar dia ketat...sakit...patah jari dia hehhehe"
"ohh ye ke...."
"Dia kata patah jari dia sebab ketat jari dia kena bengkok sikit kot kitaorang tengok tak de apa pun..Dia tak nak pakai selipar itu yang duduk aja ni..."
"ohhhh ok...akif nanti kita beli lain..."
Sekali kawan dia datang bawa selipar dia yang dah 'mengecil' tu
NANAK...SAKIT...PATAH...

Lepas tu bergegaslah daddy dia nak gi beli selipar.Tuju ke Jusco Bukit Raja.Dalam banyak-banyak selipar yang ada satu pun tak de saiz gedebi ..Hangin...Yang minah jaga kasut tu aku rasa dia malas nak cari!!!!Semua jenis dia kata tak de saiz...

Makanya balik tangan kosong la..Malam ni gi cari tempat lain plak...Hari ni gedebi bawa selipar yang guna kat rumah.....

btw..Esok kami balik kampung.Mak aku admittted senin hari tu but tak de cuti makanya esok la baru buleh balik......
Doakan mak aku cepat sihat...

pesanan buat aku
adik aku pesan bawa balik dictionary kak cik dia...alahai malam ni aku nak kena punggah bilik store plak laaaaaa

3 comments:

knv said...

weh semalam baru aku beli selipar twins yang jenis getah tu kat giant. sepuluh hengget je sepasang. tengok comey je.. memang cepat je depa ni membesar. tapi kalo beli yang murah tu cepat aje lingkupnya...

knv said...

lupa lak..

kirim salam kat mak hang. aku doakan dia selamat recover..

NeroEcha said...

Kesian nye dia ..sakit jari ekk..tunggu ye mummy beli baru..balik kg drive baik2 n kirim salam pada mak ko..semoga cepat sembuh..aminn

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search