Friday, July 6, 2007

B.council

Semalam aku ada update ttg learning english website.
Aku jumpa web ni masa aku search cari untuk aku gunakan buat panduan ajar anak aku english sebab aku tak mampu nak beli buku method canggih2 sebab mahal...AKu jumpa lah
british council ni which is aku rasa sangat2 sesuai digunakan oleh kita ibu bapa...

Aku tak explore all lagi but roughly, ada
  • grammar test
  • games
  • cartoon
  • english for kid
  • songs
  • puzzle
  • Flash card (body, food, fruit, etc)
  • stories
  • dan banyak lagilah.....
Bagi aku, aku sukalah sebab FOC and memang ilmiah habis lah....Aku yang tak tahu pun dah boleh tau sikit2.....
Kalau tak nak 100% pun kita buleh buat panduan....
Aku kena rajin mengajak anak aku learn with fun ni....

Malam tadi terlompat2 dia happy belajar ngan Old Mac Donald....

2 comments:

Rizza said...

bagus2


hassan lagu2 old macdonald dah tau..hehheh...
kalau ko dengar lagu ba ba black sheep dia nyanyi lagi lawak..hehhe

ok nnati bile2 aku sambung..

Mr. Right said...

aku tau, kalau aku tak bgtau pun kau akan tau sendiri. Tapi aku bgtau kau jugak:

http://akubetul.blogspot.com/2007/07/tagged-for-charity.html

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search