Saturday, July 14, 2007

buat perangai

Si gedebi alahai buat perangai la dia.......Semua tak kena....Semua salah...Pelik betul aku ..Uhuks ponat .....Nampak gayanya aku memang kena beranak satu je lah dalam masa terdekat ni.....

Tadi dia ngamuk ajak keluar....Dia bagi alasan rumah panas la..mainan dia tak best la....macam2.....

memang macam ni ya perangai kanak2 yg lg 3 hari genap 22 bulan???

Haaa..lagi 2 bulan dia bakal 2 tahun...Mmmm ingat nak buat le 'party' kat taska...Tapi Ramadhan masa tu maka lepas raya la..ke nak buat masa 13 Syaaban?

Hahahahahahaaa..Malaysia kalah lagi bola....Memang patut sumbat lokap la players ngan coach Malaysia...Hishhh wat malu je.........

Tadi aku tengok Majalah 3 ekspedisi ke North pole pemuda UMNO tu berderai2 ayaq mata aku...Tersentuhnyaaaa...Ngan kagumnyaaaaa kutub utara tu.....siang 6 bulan malam 6 bulan...Allah hu Akhbar!

5 comments:

knv said...

fid, ada tunjuk tak depa semayang camana kat kutub utara tu? aku memang musykil dari dulu lagi bab semayang tu la...

NeroEcha said...

Macam2 perangai kan...aku pun fikir byk x nak bg adik kat thaqif

Fid said...

anamiraa
tak dak tunjuk semayang punnn..

Rizza said...

fid..tu patut nye derang yg buat expedisi tu kena tunjuk le....sembahyang cam ne... ambil wuduk...tentukan masa solat...
dan satu lagi aku nak tanye kot2 ko tau....yg datin dok jelajah kutub tu ade ke tunjuk bab solat2 tu????(sorry aku musykil gak ngan motif dia pi 2 kutub tu..)

Fid said...

yg pemuda umno tu p sbb nak buktikan Malaysia boleh..derang ada buat sujud syukur ngan laung azan...terjun kat betul2 kutub sekejap je...sblm tu derang dok kat 300km ke berapa km ntah jauh dr betul2 kutub....kat sana ada rumah etc complete maybe bleh solat sana kot

yg datuk paduka tu aku pun tak tau motif dia....utk siapkan projek ngan buktikan malaysia boleh juga kot....

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search