Thursday, July 19, 2007

new megane

megane=cermin mata
Kami (hubby dan aku) baru buat new megane semalam...Hubby punya jap lagi boleh ambik aku punya belum tau bila boleh ambik sebab aku punya guna 'special' punya lens...Special order..Untuk orang masalah silau melampau macam aku nih.
Aku buat yang murah-murah je..but the lens cost rm380..Tak campur frame lagi tu Adoiiiiiii..
Tapi mmmm..aku tak tau apa tujuan aku buat new megane ni....Power tak bertambah pun!
Maybe tahap tahan silau je kot yg berkurang yang menyebabkan aku tak nampak ngan megane lama.logik?
Power mata aku memang tak tinggi mana pun ...Dan tak boleh ditinggikan lagi dah...genkai(dah limit)
Megane lama aku ni dah 4 tahun hahahaaaaaaa...
Dah karat semacam dah....Ni je kot the best reason aku boleh bagi untuk buat yang baru ni.

5 comments:

knv said...

spec memang mahal ek..hari tu aku buat kopak rm400. mahal tu bagi aku..

Fid said...

memang mahal....
rm400 tu mahal laaaa

cysev3n said...

kita tengah tunggu spec ni patah je.. as of now, dah bengkok banget.. camne ntah si Arif buat hari tu.. tp sbb time pakai takde rasa pelik, so stick lagi la.. hehe..

mamaDhea said...

hahaha... spek kita pon dah bengkok, senget, karat, bla bla... sume laa.. power pon dah kureng jek.. mlm drive mmg ler tak nmpk sgt dah.. dah kena tambah power + frame pon dah season dah.. rasanya dah lebih 4 thn tak tuka spek mata ni.. mmg cadang nk buat yg baru, tp tu laa kena tunggu RM yg secukupnya baru berani masuk kedai spek mata nih...

NeroEcha said...

Aku ni haa tak buat2 spec sebab ongkos tarak...silau kuat gak..kalau mlm drive mcm kura2 je

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search