Sunday, July 8, 2007

tag>>>charity

tak sukaaaa si dood ni tagged aku plak..Dah la aku ni malas bangat bab tag tagging ni uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

1. A person is only as good as a baby

2. Friendship is always complicated
3. To love is to love laaaa
4. Money makes me crazy
5. I miss unagi-don
6. My way of saying I care is by nagging (hahahahahahahaha)
7. I try to spread love and happiness by ????
8. Pick the flowers when you want to laaaa
9. To love someone is to make him/her happy
10. Beauty is natural
11. When I was thirteen, what I remember the most was my first day in hostel...(kowaiiii)
12. When I was twenty one, I remember my green baju kurung
13. I am most happy when akif is with me
14. Nothing makes me happier than always be with my family
15. If I can change one thing, I will change my manager to ketul batu.
16. If smiles were chance then I 'm now a billionaire
17. Wouldn't it be nice if we could ???(no idea...)
18. If you want to fly then you have to be confident
19. Money is not everything but i need the money!!!
20. The most touching moments I have experienced is met my baby for the 1st time in OT
21. I smile when i happy
22. When I am happy, I will say Alhamdulillah...
23. If only I don't have to answer this meme then i already zzzz at this time
24. The best thing I did yesterday was teach my son Japanese
25. If I ever write a book, I will give it this title,"the only one"
26. One thing I must do before I die is bertaubat
27. Doing this meme, I feel like sekadar melepas batuk di tangga


next dipersilakan korang.....

anamiraa
rizza
momidanial
mamadhea
che-cheh

minta ampun minta maaf aku bantai tag je huhuhu...kalu korang nak maklumat lanjut sila lawati blog aku betul

Hahahhaaaa....aku memang melepas batuk di tangga je nih...Dah la anak dan hubbyku kena batuk plak........Adushhhhhh

4 comments:

Che-Cheh said...

Wah susah betul tag ni but i akan buat. Thanks :)

Anonymous said...

ya rabbi!!!!!!!!!! tanpa kusedari aku kena tagged ka??!! ya ampon....matey larrr aku weih...yahahaha....im gonna need some time nak menyambut tagged ni weih! fid....hang kejam..weih...hahahahah
p/s: susah siut! kahkahkah

Fid said...

momidanial
hehehe
mmg suuusah

mamaDhea said...

ler.. aku pon baru pasan yg aku kena tag ngan ko Fid.. itupon lepas aku baca blog anamiraa.. haiyoo.. nk kena print out ni.. esok dah ler nak kena gi site ofis ni wehhh.... bole ler aku fikirkan jwpan sesuaiiii kat sane nnti... hehehe.. tq fid.. ade jugak keje aku nk buat selain ngadap drwg...

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search