Friday, July 20, 2007

Alahai hai hai hai

Aku sejak isnin susah hati je memanjang...Production susu pun merudum...Sadly..Today setakat jam ni aku baru dapat 6 oz aja susu ....
Aku memang tak de plan nak stop mengepam lepas gedebi 2 tahun tapi kalau in case....terpaksa stop sebab pam tak keluar aku redha.But dalam tempoh belum 2 tahun ni Insya Allah aku tak stop...
Niat di hati nak pam selama mungkin.....
Ishh macam putus asa je aku ni.....Susu merudum sebab aku gundah gulana je nih.....

Gambare watashi....

Aku salahkan pam aku tu juga usia baru 20 bulan ngade nak kurang power...kang aku beli baru baru ko tau aku campak ko kat tong sampah ha....
Pam aku yg aku sayangi walaupun aku marah kat ko sbb prestasi ko kurang bagus akhir2 ni ko memang banyak berjasa..Aku tak nafikan ko memang banyak bantu aku...ok..soooo..ko kena tingkatkan prestasi ko...Aku suspect silicon massager ko dah KO la.....tak power langsung....Nak kena beli baru ke?

4 comments:

Rizza said...

kuang..kuang..kuang....fid...ko cakap ngan pam ko ye..hehhhe
kelako le...

ko beli je pam baru..mane tau esok2 adik akif le sambung lak ......

terus kan usaha selagi daya ko tu.....
tak lama je lagi 2 tahun tu..hehhe lepas tu teruskan lagi lee..hingga 3tahun..hehhehe

knv said...

beli je baru..memang berbaloi!!

madoct10 said...

Fid, kalau ceaser, awal2 tu tk sedar ek? takut gak kalu aku ceaser kang, tk sempat nk bg bf.. susu kt sini tk halal(aku call service center dia ckp ader doubutsu yurai), tp aku dh prepare setin kecik susu dumex. aku plan tknak kasik langsung la fm kali nih.

Fid said...

ct
ceasar kalau bius separuh akan sedar......
kalau bius seluruh badan yg tak sedar rasanya...

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search