Wednesday, May 21, 2008

down sungguh

Down sungguh semangat aku untuk bekerja dengan penuh komited ngan ini kempeni
Aku kalau penat kerja boleh tahan..tapi kerenah si bodo memang aku tak boleh nak terima.

Baru aja si bodo itu naik pangkat dia dah mula tunjuk belang.
in term of technical maybe boleh la kata dia hebat but in term of people management dia ni ketinggal jauh beribu batu dari orang lain..Tapi apakan daya...Dia ni amat disayangi oleh jepun2..

Aku jadi makin tak semangat nak kerja apabila tadi ptg aku bertanyakan si jepun lahanat depan aku tu ttg any updated regulation yada2 yg sangkut paut ngan aku...(harus diketahui jepun punya sifat mmg kedekut ilmu)
aku ni kerja kat kempeni nih...namanya grad jepun yada2 tapi hampagas ....
trainning pun tak pernah tapi bleh plak aku wat kerja aneh aneh......
org lain yg gi trainning org lain yg kerja
aku tak faham how they manage the people..
Ikut trend...Depa akan hantar org gi trainning tapii..
org tu balik ja malaysia kena bond then abih ja bond terus berhenti cari kempeni lain..
hahaha
Tapi management sini tak serik dan aku rasa derang tak pernah buat any study on this matter

Ishhh..kempeni yg interbiu aku tak terasa ka nak kuarkan result awal2 ke erk?

orr..kawan2 ada nak offer aku kerja tak??
hahaha
Haruskah aku tukar haluan???
Agak2nya kalau meniaga pasar malam aku larat tak erk????

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search