>

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search

Monday, May 5, 2008

masih di kampung

Kami masih di kg
Esok mak aku akan jumpa doktor pakar.
Mmmm....

si akif plak...Macam boring aja ...Tapi la ni tengah berkubang atas tanah kat depan rumah......

C.A.T..
he can read this CAT...But mende alah ni tulis kat kedai jual paint....
Tapi dia bagi tau aku..mummy tu CAT!Sambil tunjuk kat atas..aku cari la mana plak kucing nih?
yang aku nampak hanyalah KEDAI CAT.......

kihkihkih





10 comments:

Mommy Hafiy said...

fid..rasanya nnt akan menghadapi masalah yg sama..hehe..hafiy lagi la langsung tak ajar baca dlm bm..hehe..nntbalik mesia pandai la dia nak belajar sendiri kan!

Marisa said...

wa.... sungguh advance akif... dah bley membaca.... harap2 mak kau cepat sihat. fid.... ayah aku pun kencing manis. mmg kena pantang... tak dak cara lain. ubat2 tu tambahan la....

suruh mak hang mkn jeli gamat ke... elok utk org kencing manis

anamiraa said...

take care beb.

mamadanish said...

Fid,
baguslah akif dah pandai baca..

Helena said...

hehe cutenya eja cat as CAT..... sebijik macam my son dulu2.....

semoga ada alternative lain for your mom....

take care

rizza said...

take care!!

Fid said...

thnaks all

Ms Lola said...

adoi la akif... hawat lagu tu... aunty dgr ni pun dok pecah perut tau.

p/s: lamanye aku tak bersidang kat sini.

NUR said...

Hi fid..harap ur mom in good hands..Insya Allah..

Mommy Hafiy said...

fid..kat kg lagi ke?