Tuesday, October 9, 2007

Belajar

Le ni aku tengah mengajar diri aku....
Membayar sendiri kos perubatan anak..
Kenapa? Kerana sejak anak aku lahir aku bergantung sangat dengan benefit yang company bagi.
Akukan plan nak chiow cin cau dari this 'marvelous' company....So...Langkah pertama tanggung kos perubatan anak sendiri dengan duit sendiri atau pun duit suami sendiri....
Jadi..Aku dah tak pi la klinik-klinik panel cokiya appointed by the 'marvelous' company tu.....(Yang doktor OK satu tu pergi juga kadang2..tapi klinik tu buka opis hour je so tak pi la)

Taklah mahal sgt erk..Affordable laa
Masa bawa jumpa ENT hari tu kena rm135...Bawa jumpa paed baru ni RM105...ambik ubat dua minggu lps rm65 (with augmentine)...ambik ubat malam tadi rm60 (with nebulizer)

Aku kena belajar banyak benda nih..Aku kena shikkari suru..
Gambare watashi...

Nak chiow cin cau tapi kan.....Ciss no more tapi tapi laa...
shikkari site yoo...nanda umai?

Ni kami baru nak start new product development ni...
Rasa macam nak plak tengok kejayaan.....ishh no no no........kalau aku tetap di sini...aku tetap hanya seorang engineer...wake up la weeeii....
yume mirunjanai wa yoo..okite....

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search