Monday, October 29, 2007

Cuba jangan off topic...

Disebabkan aku suka benar off topik jadi aku nak cuba TAK off topik...
Jadi topik untuk post ini....
Mr.A yang ngok ngek...(ngutuk org lah plak)
honestly aku berpendapat kelakar!!!
Di dalam meeting yang panjang..2 jam..
Seorang menejer menanyakan satu soalan bonus kepada seorang enjinia baru...
Sebelum tu..Enjinia baru tu dia dah arahkan buat investigation tentang SD card yang wujud di alam fana ini.
Jadi tadi si enjinia baru pun presentlah (tajuk lain but since menejer tanya dia jawaplah bab SD cards itu.

Enjinia baru: I try to find local SD card but i cannot find it.. There are China SD card...
Menejer: How many is China SD card...
Enjinia belum sempat jawap tapi cef enjinia yang tolong jawap..
cef enjinia: Many many many...China SD card many many....(sambil gelak2 dengan cef enjinia2...)
Aku pun tumpang gelak...

Mmm...Sungguh tidak tercapai akalku daya pemikiran Menejer....Takkan tak tau dalam dunia ni kalau bab keluarkan barang2 gitu China la yang memang 'advance'...Kalau nak bilang mahu 3 bulan lagi tak bleh nak compile jadi report!

Aku pun kena present tadi....
Seperti biasa tahap kerabunan aku tidak dapat dikawal lagi oleh teknologi abad ini....
Opss...see aku dengan mudahnya can jump to another topic easily....Stop je laaaa

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search