Wednesday, October 31, 2007

sakit kaki

Malam tadi anak kesayangan kami bangun tengah malam menangis...(Pukul 1:33am dan 3:34am)
Dia kata dia sakit kaki..
Mati kutu kami berdua memikirkan kat mana tak kena.
Dari pergelangan kaki sakitnya berubah-ubah sampai ke pangkal peha...
Mata pejam tapi mulut bising..akit akit akit...Garu sana sini.....
Aku ambik minyak but but aku urut2 dia tertido..Kemudian menangis lagi sakit...
aku buka seluar dia bogelkan dia..dia kata 'bird' dia pun sakit aisehhh..
aku suruh hubby tengok mana tak kena (sebab aku kan rabun mana aku nampak)
Hubby kata tak de apa2....
Tukar diapers dia...Bagi susu dia tak nak..Adoi laaa...
So dia tidur pakai diapers aja laaaa...lena plak..Takkan sakit sebab pakai seluar kot?

Pagi tadi kat Taska aku bagi tau la dia nangis malam tadi ngadu sakit kaki...

Rupa-rupanya...Siang semalam diaorg main lompat-lompat lari2 kejar bubble....
Patut laaa...
Kata pengasuhnya semalam anak teruna aku memang lasak sangat-sangat.....
Naruhodo....

Semalam juga on the way balik rumah kami singgah kedai gunting..potong rambut dia...Dia yang beriya nak potong...Dan Alhamdulillah semalam dia duduk dengan tenang kat atas kerusi....
Sambil control macho sebab ada budak-budak lain..Pandai plak budak 2 tahun ni ..Tau pula dia malu kalau nangis time gunting rambut....Dah besar...

1 comment:

nuhaafnan said...

nunu pun dah 2 malam terjaga dari tidor & mengamuk tak tentu pasal. macam2 benda merepek sampai dah mati akal mcm mana nak pacify dia. kasi nenen pun tak nak. haizz... ni kes 'nite terror' ke?

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search