Thursday, June 21, 2007

Dugaan

Aku tak tau la kenapa...

Anak aku sakit telinga lagi..
Jadi mcm bisul kat tepi telinga..tapi kalau tgk dgn mata kasar tak nampak
3-4 mlm lepas dia tidur mengerang2 macam sakit...aku tanya dia tak cakap....

Then semalam baru dia cakap masa aku ambik dia kat taska....
Kami terus bergegas ke klinik.
Bila doctor check ada macam bisul la kat tepi telinga but bkn kat bahagian dalam sana...
bengkak sikit..
Mmmmm....

Lps jumpa doctor on the way balik dia tido (4 minit je sampai umah dia bleh tertido)
sampailah pukul 7am tadi dia bangun
Malam tadi dia tido tanpa menangis sbb dah bg ubat tahan sakit...Namun dia tak nak mandi sebab sakit bila buka baju kena telinga...

Aku doakan anak aku sihat cecepat...Sebab minggu depan punya wekend aku cadang nak bawa pergi zoo sekali lagi.....
Nak banyakkan vocab ttg animal....Hahaaaa

new word..
ba-ha=backhoe...

No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search