Saturday, June 16, 2007

Fish oh fish

Hari ni pagi2 lagi aku dah bangun..Bangun baca forum kahkahkah
then kejut 2 beranak tu ajak gi beli ikan...
2kg aku beli hahahahahahaaa
ikan kembung-favorite hubby hahahahaaaa
then aku beli 4 ekor kerisi wat sup

hari ni hari akif bergayut
bayangkan dr pukul 2pm td sampai 5pm dia gayut!lepas kiri tukar kanan then kiri then kanan.....dah la hari hujan..off lampu mummy tido daddy tido...dia plak b4 tido siap pakai socks sendiri persediaan nak bergayut kot!
Gayut tak lepas2..lepas bila nak tukar side aja!

2 comments:

Aini Razali said...

aku dok pikiaq ape kebenda binatang bergayut tu... ghuper2nya akif menggombeng ek??? hahahahaa.. arap2 btullah tekaan aku nie fidah....

Fid said...

aini
betullah tu!

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search