Thursday, October 16, 2008

darui

semalam
Lepas aku suapkan cik gedebi makan..tetiba rasa darui sangat2..(darui tu rasa ala2 nak demam..baik korang guna word ni..mudah dan tepat)

rasa loya...rasa sakit kepala..terus aku baring....zzzzzzzzzzzzzz.....(p/s:aku tak preggy sebab aku tengah menses)

Bangun pagi Alhamdulillah OK...tapi aku call boss aku dulu bagi tau...'may be lambat 10 minutes'
but aku lambat 2 minutes aja..oklahkan...

Hahahaaaa

azam baru...walau busy nak juga update blog hahahaaa...

sweetstory aku pun ada update...sila la....
(yang ni aku type kat wordpad semalam time menanti aku punya test result kat lab....)

sekian, terima kasih

2 comments:

knv said...

memang harus update blog tau! aku ni kira blogging ni release tensen. kalau tak de blog ni memang tak keruan la hidup aku weh!

NeroEcha said...

Update jgn tak update.....

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search