Monday, October 20, 2008

kenduri-open house

semalam...Aku dok juga tunggu tunggu lakiku untuk pi open house(3-in-1 party Pn Erna)
tapi tunggu bulan laaaaaaa
tunggu bulan jatuh ke riba
Takat ni aku pi 1 open house ja..sabtu minggu sudah2 nun tu pun sebab malam..lps Isyak!

weekend akan datang ada 2 jemputan kenduri..25&26
Aku plan nak pi tapi aku tak tau 1/2 aku tu nak pi ke idak...
1 kenduri tu kenduri kawin kawan gedebi
korang jgn terperanjat..kawan anak aku dah nak kawin!

Kahkahkah

sebab apa aku kata kawan gedebi?
sebab memang gedebi kawan ngan dia
aku dijemput pun sebab dia nak jemput gedebi!

siapakah dia..
'kawan gedebi' ni sebenarnya pengasuh taska berhampiran.Dia ni suka gi mengusik cik gedebi kat taska cik gedebi
Gedebikan selalu balik lambat so..Bila kanak2 taska dia balik dia melepak ke taska gedebi so 'berkawan' la ngan gedebi...

sekian







No comments:

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search