>

search@yuitsumuni

Custom Search

Cari@susuibu.com

Custom Search

Wednesday, October 29, 2008

petrol turun harga tapi..

Tapi barangan lain tak akan turun2 harga dah

Aku baru perasan
Kat pasar malam(takyah citer la restotren besar/mewah ya)..pasar malam dah la
Laksa sebungkus rm3!

seingat aku masa aku baru balik ke Malaysia kat shah alam ni rege laksa sebungkus baru rm1.50
lepas tu naik jadi rm1.80..rm2.50 dan sedar2 dah rm3

petrol naik rm0.78(kan) harga air kat pasar malam naik rm0.20.....

Al maklum semua makanan disebut memang masak kena curah petrol!

1 comment:

Anonymous said...

cik fid! yg nih mmg aku sokong gilerr2.apasal kan? terang2 minyak dh kasi turun n turun, kita masih kena bayar rega mknan sprt rega minyak naik n naik.. sampai bila nak turun? turun tak de naik lagi gerenti!!! huhhh! tu hari anak ku mkn di kantin skola dia kata sambal bau minyak keta.. sah la depa pi tuang minyak masak ganti minyak keta! huhh! bole ker? "komen den ganggu ketenteraman hidup org lain tak?" "V"